Форум фотографов.
https://forum.znyata.com/

Встреча с легендой.


https://forum.znyata.com/viewtopic.php?f=12&t=2530
Страница 40 из 90

Валерий Лобко [ 13 ноя, 07 17:10 ]

Catherine Edelman Gallery (Chicago, Illinois)

Изображение
Still Life, Mexico (1992) Joel-Peter Witkin

Это не Картер, как видите. Это — довольно обильно — Available Witkin AP's:

http://www.edelmangallery.com/witkinAPs.htm

Так что загляните, укрепившись как следует…

Затем — вот сюда:

http://www.edelmangallery.com/witkin.htm

Валерий Лобко [ 13 ноя, 07 17:31 ]

Catherine Edelman Gallery (Chicago, Illinois)

Изображение

Keith Carter

Изображение
Wizards (2000) Keith Carter


Изображение Изображение
Levitation (2001) Keith Carter
Tom (2001) Keith Carter


Изображение Изображение
Bird Cage (1997) Keith Carter
Isle of Mull (1998) Keith Carter


В разделе цветных работ — мотыльки и другие создания…

Изображение
Aurelia's Handkerchief #2 (2002) Keith Carter

http://www.edelmangallery.com/carter-main.htm

SNIPER [ 13 ноя, 07 17:40 ]

скажите, господа хорошие!

а зачем вы тут всю эту красотищу выкладываете?

типа вкус г-ну Плыткевичу подспудно испортить?

Валерий Лобко [ 13 ноя, 07 18:20 ]

Не-а.

Для себя, любимых. Игорь вот обещал еще ссылок важных принести.

Памятная книжица, спасибо Сергею Михаленко… и неравнодушным зрителям благодарность — за мотивацию.

Изображение Изображение
Pinellia ternata [SL 37] (1997) Ron van Dongen
Papaver nudicaule III [SL 23] (1997) Ron van Dongen


http://www.edelmangallery.com/vandongenshow2.htm

Venezuelan-born, Netherlands-raised photographer Ron van Dongen adds a whole new level to artistic commitment: virtuosic gardening. Having studied at the Academy of Art College in San Francisco, van Dongen now resides in Portland, Oregon, where he plants, feeds, and cultivates his own subjects, resulting in some of the most magnificent, surreal flower images. Prints from van Dongen's newest book of color botanical photography, Effusus, are featured in this exhibition at Edelman, with the artist in attendance at the opening to sign books and exchange pleasantries. (MS)

Ведренко Валерий [ 13 ноя, 07 21:37 ]

Сергей Кожемякин писал(а):
.... вот разве что прием не нов и уже был многократно использован даже и здесь.

Сергей, это постмодернистское недоразумение. Я люблю двусмысленность, но не в авторстве, это не моя работа, к сожалению. Я просто хранитель этого слайда. Он сделан в 1966 году. Чтобы не пропал — а через 7-10 лет слайд превратится в прозрачный обрезок пленки, я его отсканировал и обесцветил. И все. Не скрою — 3 года назад у меня была попытка его “улучшить”. Тогда мне понравился результат. Но сегодня, сравнивая с оригиналом, я все больше сомневаюсь в своем “творчестве”. Так что никаких приемов я не использую. Это шедевр (для меня) неизвестного автора.

Но вернемся к твоей “сударушке”. С авторством в постмодернизме черт ногу сломает, поэтому — только о том, что я вижу. А вижу я упитанное несмышленое существо, накрашенное самым вульгарным образом, облаченное в нечто угро-курско-вологодское, именуемое, очевидно, народным костюмом, наряд явно реквизиторский, судя по поясу.

Вижу безумно красивенный кокошник, из-под которого вылазит зализанная мюзик-хольная челка, что вопиюще противоречит традиционной народной эстетике (либо пробор либо открытый лоб). Эта челка вкупе с соболиными бровями, блестящим носом и маминой помадой мне говорят о заботливых родителях, которые сделали все, чтобы удовлетворить собственное представление о том, как должен выглядеть нарядный ребенок на новогоднем утреннике. Ребенок здесь — жертва культурных стандартов взрослых людей, а квинтессенция этих стандартов ˜— “Пальца и яйца в соль не сувать”.

Однако у меня эта девочка, вернее ее образ, не вызывает сочувствия. Ее стеклянный взгляд лишен каких-либо эмоций. И оживляет его только 2 фотовспышки. Она — статист, манекен на этом маскараде, абсолютно согласный с регламентом, и только команда “К столу!” сможет осветить эти мясистые щечки плотоядной улыбкой. Фотограф сделал все, чтобы девочка выглядела мордастой принцессой. Образ удался и вызывает во мне легкое отвращение, смешанное с горечью. Это по образу.

По форме — устойчивая классическая композиция, но интригу вносит черное “нечто” над головой. Это можно прочитать, как авторское отношение к объекту, либо как часть росписи фона (но нет царапин). В любом случае это пятно сбивает зрителя с диагональной прочитки фотографии и заставляет внимательнее отнестись к работе. И она этого заслуживает. Вот мое “мнение”.

Сергей Кожемякин [ 14 ноя, 07 0:07 ]

Валерию Ведренко (лично в руки)

Уважаемый Валерий, спасибо за Ваше электронное послание, в котором мы продолжаем обсуждать проблемы авторства в так называемой эстетике постмодернизма (не будем употреблять матерных слов, на сайте Znyata это не поймут).

К сожалению, прямо сейчас я не могу ответить на Ваше послание, но, надеюсь, в ближайшее время у меня будет бутылочка пива из ближайшего гастронома, и мы продолжим нашу дискуссию.

И как говорит наш собрат Б. по сайту, самые умные вещи делаются с самыми глупыми лицами.

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 0:28 ]

Изображение
Cone Hat, 2003

Photographs Do Not Bend Gallery

Keith Carter

Изображение
Two Umbrellas, 2001

Изображение
Roots, 2003

Изображение
Ila and Fish, 2003

http://www.photographsdonotbend.com/art ... apes2.html

Сергей Кожемякин [ 14 ноя, 07 2:10 ]

Валерий Дмитриевич, а у меня вот Ваш DVD-RW залежался, а так как Вы на выставки фотографические не ходите и с белорусскими легендами не встречаетесь, то что и как должно быть

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 16:52 ]

Ага.

Я так понимаю, Сергей, что это намек на то, что пора мою любмую девушку фотографа писать на диск в легенды и для истории…

И не только Лену…

Постараюсь.

Не то, чтобы забыл, но до тех HDDs в самом деле еще не добрася.

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 19:31 ]

Изображение

Про эмоции, своеобразная перекличка с выставкой

http://forum.znyata.com/viewtopic.php?t=2938 и всеми-всеми автопортретами.

Большие серии; начать видимо, лучше с Sequence 4:

Изображение

http://www.nienkeklunder.com/portfolio/3.htm

а потом перейти к Community:

Изображение

http://www.nienkeklunder.com/portfolio/5.htm

Другие работы:

Изображение

http://www.nienkeklunder.com/portfolio/12.htm

Собственно, это еще и в связи с тем разговором о возможности строительства молодой карьеры фотографа или дизайнера с помощью проекта Fabrica (Benetton's Communications Centre). Nienke Klunder это удалось:

http://www.nienkeklunder.com/portfolio/13.htm

Klon [ 14 ноя, 07 19:35 ]

Не привести ссылку просто нельзя, раз уж разговор шел про Джеффа Кунса:

Сердце против Бриллианта

«…Christie’s выставляет на торги гигантский «Голубой бриллиант», украшающий огромное обручальное кольцо. Красный, розовый и зеленый бриллианты уже находятся в частных собраниях, а работа над желтым идет полным ходом. На следующий день Sotheby´s предложит не менее красноречивый объект — «Висящее сердце» — символ всеобщей истерии, связанной с днем св. Валентина. В то время как Christie’s не разглашает эстимейт бриллианта, Sotheby´s не скрывает сумму, которую надеется получить за сердце — это $15-20 млн».

Изображение

http://www.art-times.ru/glavnaya/index.php?ID=2879

Загляните заодно на ролики подкастинга на Art-Times:

Итальянская фотография 1930х-1970х в Манеже
http://www.art-times.ru/video2/video.ph ... =italphoto

Лиза Фактор, один из учредителей Photographer.Ru
http://www.art-times.ru/video2/video.ph ... lizafaktor

Эммануэль Деновитт, представитель агентства Magnum Photos
http://www.art-times.ru/video2/video.php?video=denovitt

Куратор Татьяна Волкова о фотографии как средстве радикального эксперимента
http://www.art-times.ru/video2/video.php?video=volkova

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 19:41 ]

Нашел вот дополнительную информацию к тому сообщению Константина:

Vandals attack Serrano photo exhibit in Sweden — International Herald Tribune

By Carol Vogel, Published: October 9, 2007

…It was what actually happened on a quiet Friday afternoon in Lund, a small university town in southern Sweden where "The History of Sex," an exhibition of photographs by the New York artist Andres Serrano, had opened…

Around 3:30, half an hour before closing time, four vandals wearing black masks stormed into a space known as the Kulturen Gallery while shouting in Swedish, "We don't support this," plus an expletive. They pushed visitors aside, entered a darkened room where some of the photographs were displayed and began smashing the glass protecting the photographs and then hacking away at the prints.

The bumpy video, evidently shot with a hand-held camera by someone who ran into the gallery with the attackers, intersperses images of the Serrano photographs with lettered commentary in Swedish like "This is art?" before showing the vandals at work.

By the time the masked men had finished, half the show - seven 130-by-154-centimeter, or 50-by-60-inch, photographs, worth about $200,000 overall - had been destroyed. The men left behind leaflets reading, "Against decadence and for a healthier culture." The fliers listed no name or organization.

"I was shocked and horrified," Serrano said in a telephone interview Monday from New York. "I never expected something like this, especially in this magical town, which is so sweet I joked about it being like something out of Harry Potter."

Serrano said he had flown to Sweden for the opening and was met with great enthusiasm by gallery visitors. "The reaction was so positive," he said. "I could never imagine anything like this happening."

The show consists of photographs, made in 1995 and 1996, of various sex acts, including a depiction of a naked woman fondling a stallion. It was divided into two rooms. One had white walls, the other black.

…his is not the first time Serrano's work has been attacked, physically or in words. In 1989, the National Endowment for the Arts came under fire from conservative politicians and religious groups for helping to finance a $15,000 grant to Serrano related to past work that included a photograph of a crucifix immersed in urine. A print of that work was attacked and destroyed in 1997 when it was on view at the National Gallery of Art in Melbourne.

…Paula Cooper, Serrano's New York dealer, whose gallery in Chelsea exhibited his "History of Sex" photographs in 1997, said she was horrified by the attack in Sweden. Cooper said that her gallery was working to replace the destroyed photographs as soon as possible so they could go back on view in Lund. (Serrano produced each in editions of three.)

http://www.iht.com/articles/2007/10/09/arts/swedart.php

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 19:51 ]

Вот такая записка еще:

«А цяпер будзем печы блінечы!»

Піпі Доўгаяпанчоха, самая моцная дзяўчынка ў свеце — упершыню па-беларуску

Незалежнае выдавецтва «Колас» з нагоды 100-годдзя вялікай шведскай пісьменніцы Астрыд Ліндгрэн (Astrid Lingren) знаёміць беларускіх чытачоў з яе творамі.

На пачатку 2008 года выйдзе беларускі пераклад самай папулярнай кнігі Астрыд Ліндгрэн «Піпі Доўгаяпанчоха» (“Pippi Långstrump”). Так гучыць імя рудой гарэзніцы, што жыве ў Віле Кавардакуле. Кніга рыхтуецца ў аўтарскім перакладзе са шведскай Дзмітрыя Плакса.

Ініцыятарам і каардынатарам праекта выступіла Аляксандра Макавік. Рэдактар Юрась Бушлякоў.

«Піпі Доўгаяпанчоха» выйдзе па-беларуску з арыгінальнымі ілюстрацыямі дацкай мастачкі Інгрыд Ванг Нюман (Ingrid Vang Nyman). Правы на першае выданне кніжкі (1945) былі атрыманыя ад праваўладальніка — сямейнай фірмы сваякоў і нашчадкаў Астрыд Ліндгрэн «Сальткрокан» (Saltkråkan AB).

Па далейшую інфармацыю звяртацца: Зьміцер Колас, Аляксандра Макавік, Дзмітры Плакс…

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 20:49 ]

Изображение
Pigmentfotografi av Henry B. Goodwin cirka 1917. Författaren och konsthistorikern Karl Asplund.

Ага, вот еще Швеция:

Сильное впечатление на меня произвел Генри Гудвин, когда удалось посмотреть ряд его работ в запасниках городского музея Стокгольма.

И, кстати говоря, просто шведский Булгак, если иметь в виду его пионерские начинания и активность… Работал, правда, он почти исключительно с несеребряной фотографией, но ведь и Булгака была бромографика…

Изображение
Henry B Goodwin 1878-1931

Новая жизнь старой техники:

– om Henry B. Goodwins fotografier och hur de kan tillgängliggöras

http://www.kb.se/aktuellt/kalendarium/e ... r/goodwin/

Музей располагает большим количеством его негативов… смотрите жуткое просто количество экспонатов выставлено:

Som en av Sveriges främsta porträttfotografer under tidigt 1900-tal fotograferade han sin tids kulturella elit och societet i sin ateljé. De cirka 1700 fotografierna, som skänktes till KB 1935, är utförda i en rad olika tekniker som fotogravyr, gummitryck och olika pigmentförfaranden. I ett nyligen avslutat projekt har Hans Nohlberg arbetat med att fördjupa kunskapen kring Henry B. Goodwins verk.

Имеется небольшой сайт, посвященный теме «легенды».

Изображение

Goodwin, Henry Buergel (1878-1931), photographer, linguist, Germany, Sweden. He gradually anglicized his German name Heinrich Karl Hugo Bürgel to the more Brittish-sounding signature, probably in anticipation of a job in Oxford.

Да, пишут, преподавал еще философию. Посмотрите, кто был у него в учителях фотографии:

The most prominent photographer in the pictorialist era was Henry B Goodwin, who came to Sweden and the university of Uppsala from Germany 1904 as a linguist. At that time he had already studied photography under the famous portrait photographer Nicola Perscheid in Leipzig.

He opened an elegant portrait studio in his downtown Stockholm flat in 1913 and made a public break-through in 1915 with a gallery exhibition, the first one-man show of "camera art" in Sweden.

At the same time he devoted a lot of energy to writing, both in popular magazines and photographers' publications. Thus he established himself as an expert on artistic photography to the public while he introduced a number of the leading European pictorialists to his Swedish colleagues. He also introduced and propagated Nordic photography abroad.

For 15 intensly creative years, he dominated Swedish photography and achieved a status like that of the popular painters of the era. Society journals as Veckojournalen and Saisonen would typically feature two full page portraits – one by the painter Anders Zorn and one by Goodwin. Zorn was the towering figure in Swedish art and internationally well established.

Perscheid had introduced him to the new methods as bromoil and carbon-printing, and Goodwin always held Perscheid as an ideal. But his strongest influence came from the American–British photographer Alvin Langdon Coburn…

Изображение
Author Verner von Heidenstam from the same 1917 card
series. No information given about the printing house. The next
card, featuring the Engelbrekt Church (by L I Wahlman), is signed
1928 and printed by Nordisk Rotogravyr.


http://prittsel.googlepages.com/henrybgoodwin

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 20:57 ]

А вот это — наполненный очень интересной информацией проект Olle Östlind'а:

The Unknown Henry B. Goodwin

Изображение

http://www.bostream.nu/ostlind/goodwin/goodw_us.shtml

Изображение
Girl with Wet Hair — Olive Passmore 1911

Интересно вот это проводимое Гудвином различие:

In 1914 at the annual meeting of Svenska Fotografernas Förbund, (The Swedish Photographers´Association), Goodwin made an important statement before the members and introduced the demand for 'pictorial' pictures contrary to 'reproductional'. The purpose of his speech was to collect a representative selection of pictures to the 'London Salon of Photography'. The year before Goodwin had contacted the editor of the 'Photograms of the Year', Mr. F. J. Mortimer, and had settled with him that Goodwin should try to arrange a collection of pictures from the Scandinavian countries for the Salon.

Изображение
Einar Nerman — Swedish artist, c. 1915

In October 1921 Henry Goodwin published another article in the series "Colleagues Around the World", this time about the distinguished English photographer, Herbert Lambert. Goodwin had known Lambert since 1913 and he used to visit him and his wife Edith in Bath when he visited London. In the article about Lambert, Goodwin quotes the American photographer Pirie McDonald:

Изображение
Madeleine — Herbert Lambert, Bath, c. 1920

"...'Make whatever tricks you want, make your pictures as beautiful as you can - you can make them to be liked by ten thousand juries. If the photography is intended for the model´s mother, and the mother does not want to clasp it to her breast, then it is of no value. We may wonder what their mothers did with the pictures of Daphne, Nancy and Madeleine. Lambert leaves us in no doubt about it."

In April 1922 Goodwin was invited by the the Royal Photographic Society to exhibit his America-collection at the R.P.S. galleries at Russell Square in London. He also gave three lectures in London: 'Naked versus Nude', before the R.P.S. 'Pictorial Group', 'Portraiture Pure and Simple', at the R.P.S. April meeting and 'Photographic Portraiture versus Artistic Bluff' at a meeting with The Anglo-Swedish Society. The lecture before the Society was originally labelled: 'Ordinary Orthodox Portraiture versus The Damnable Heresy of the Duhrkoopties'. The target of his attack was the German pictorialist photographer, Rudolf Dührkoop, who had died five years before, and his daughter Minya Diez-Dührkoop.

Goodwin´s exhibition was, according to the newspaper reviews, a great success, and The Graphic dedicated a full page to Goodwin and published four of his camera pictures. The Graphic also payed a great deal of attention to Goodwin´s crusade towards the artificial and the sensation-seeking development of photography:

"Dr. Goodwin's attitude was clearly brought out in lectures before the Society, in which he attacked the tendency on the part of photographers to go outside the proper limits of art, and translate photography into theatrography, and he threw much ridicule on fantastic lighting and other methods of faking."

Изображение
Systrarna Bergsten — The Bergsten Sisters, 1919.

См. также специально раздел

Henry B. Goodwin and The New Objectivity

http://www.bostream.nu/ostlind/goodwin/index_us2.shtml

Просто невозможно не привести большой фрагмент текста:

After the War everything changed. During the period 1890-1910, and even longer, pictorialism, an impressionistic style, prevailed in photography. Henry Goodwin has the reputation of being a pictorial photograper, and many of his fellow photographers in other countries represented the same era, but Henry Goodwin was a man who had his own ideas about most things.

He made his camera pictures in a pictorialistic style and he preferred to use the manual non silver printing methods. At the same time he liked to talk about himself as an expressionist, being an admirer of the Norwegian expressionist painter Edward Munch. In 1918 he stated:

"Impressionism is just a transitional stage, which has, after a couple of decades of rich development, been replaced by lines with deep, sound roots in earlier good tradition of art."

Five years later he wrote: "The impressionistic view of 'How I see it' has had to yield to expressionism´s serving 'How I see it'. The artist´s first thought should be the characterization of the model. Pictorial and technical aspects will have to come second."

As was mentioned before Henry Goodwin was influenced by the great German photographer Nicola Perscheid at the beginning of his career and Perscheid continued to be of a great importance to him through the years. In addition to Perscheid there was another photographer who was of great significance to Goodwin, Nahum E. Luboshez. Luboshez, who was Eastman Kodak´s travelling technical expert, was born in Russia, but had New York and London as residences and was always travelling about. The first time Goodwin and Luboshez met was when they both visited Perscheid in Berlin.

Luboshez deprecated all kinds of manipulative printing methods and was a keen advocate of 'clean, sound, straightforward photography' by demonstrating how to use the 'honest' bromidepaper for artistic purposes. Goodwin came to sympathize with Luboshez for two main reasons: the friendship between Luboshez and Perscheid and the fact that Goodwin around 1919 was ready to enter a new phase of his development - towards 'straight photography' - but in his own way.

He appreciated some of the works of the new objectivity generation with names such as Alfred Renger-Patzsch, Laszlo Moholy-Nagy and Karl Blossfeldt. On the other hand he claimed that the debate about 'straight photography' versus 'manipulative pictorial photography' was a fictious one:

'The manipulative work starts when the negative is made'. 'The only thing that has been true in the debate is the appeal to study nature - reality'.

Goodwin was critical to the way the new objectivity photography was developing and the enjoined limitations in picture making. Goodwin continued to use nonsilver processes for the sake of appearance and permanence, but he also used bromide and other silver papers.…

Изображение

Книги: http://www.bostream.nu/ostlind/goodwin/index_us2.shtml

Изображение

Bruno Ehrs: ”Goodwins vackra Stockholm” (Goodwin´s Beautiful Stockholm). Text in Swedish.

Apokromat Förlag, Stockholm, 1999. 124 pages, 39 pictures.

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 21:45 ]

К Картеру я еще вернусь, а пока, чтобы зализать трагические последствия многочасовой работы, убитой каким-то апдейтом, без спросу закрывшем FireFox… писал длинное такое воззвание к Сергею Плыткевичу, потрясенный его трагически печальной и красивой историей и намерением намазать тонким слоем драгоценные ресурсы по непостижимому бутерброду для ничего не подозревающих тысяч любителей, эх…

…пройдусь, короче, по закладочкам памятным. Еще один румынский фотограф, расцвевший на французской земле:

Изображение
Neverplaces 2, Untitled, Chromogenic Print
16x24" Image, 28x32" Mat, 3/20, $800


Mihai Mangiulea

1961 Born, Bucharest, Romania, studies of literature and philosophy in Romania and in France, 1997 — starts photography, in the same year has his first exhibition.

From 1998 to 2003, studies of cinema and photography at the Ecole Supérieure D’Audiovisuel in Toulouse, where he teaches actually the aesthetics of photography.

Изображение Изображение
Neverplaces 2, Untitled, Chromogenic Print
16x24" Image, 28x32" Mat, 3/20, $800
16x24" Image, 28x32" Mat, 2/20, $800


Изображение Изображение
Neverplaces 2, Untitled, Chromogenic Print
16x24" Image, 28x32" Mat, 3/20, $800
16x24" Image, 28x32" Mat, 1/20, $800


http://www.photoeye.com/

Валерий Лобко [ 14 ноя, 07 21:55 ]

Ага, Франция.

Процитирую Сергея Михаленко:

«вот тут сегодня случайно узнал, что в Париже с 15 по 21 ноября 2007 г. проходит фотовыставка молодых минских фотографов... я так понял, что все там из Творческих мастерских... сорри, но инфа только на французском...

Du 15 au 21 novembre 2007
Maison d’Europe et d’Orient (Paris 12ème)
Entrée libre
Vernissage le 15 novembre à 19h00
Dans le cadre de Saison Biélorussienne

«On vit à Minsk. Et on pourra y passer toute la vie, sansavoir jamais connu le reste du monde. On a notre présent à part,détaché de celui des autres et notre futur à nous – un futur dans lepassé. Les problèmes de la lutte contre le terrorisme et leréchauffement planétaire ne nous touchent pas, on a nos rythmes et nosmœurs.» (c) Alena Gloukhova»
...
Изображение

http://forum.znyata.com/viewtopic.php?p=18705#18705

Валерий Лобко [ 15 ноя, 07 4:26 ]

Виталик собрал вот информацию:

«В рамках фестиваля Белорусский сезон в доме Европы и Востока, проходящего с 7 по 26 ноября будет проходить фотовыставка с 15 по 21 ноября белорусских авторов. В числе фотографов: Александр Кладов, Александр Обухович, Алексей Пищикевич, Алёна Глухова, Анастасия Карасёва, Анастасия Корнейчик, Андрей Аношко, Андрей Дубинин, Виталий Хоружко, Катерина Шапаво, Константин Токарев, Мария Харченко, Ольга Мжельская, Сергей Нехайчик и Татьяна Шибко».

Выставка "on vit ici. bonjour", Париж, 15.11-21.11

http://forum.znyata.com/viewtopic.php?t=3368&highlight=

Валерий Лобко [ 15 ноя, 07 4:51 ]

Изображение
Derek Mohr, Roots, Shoots, Toned Gelatin-Silver Print

photo-eye | Derek Mohr American, b.1979

Совсем короткая биография, фактически это участие в групповых выставках в Adm Gallery, Philadelphia, PA, Small Works и 50% Gray в 2004-м, конкурсные награды в B&W Magazine в 2006-м.

Но дебют приятный, см. выборку наскоро:

Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

Roots

Valley Tree (Toned Gelatin-Silver Print)
Parklife II (Toned Gelatin-Silver Print)
Silhouette (Polaroid)

Oxford Valley (Toned Gelatin-Silver Print)
Octopus (Toned Gelatin-Silver Print)
Tornado (Polaroid)

23x19" Image
24x20" Mat
Edition of 45
$450

http://www.photoeye.com/

Валерий Лобко [ 15 ноя, 07 5:03 ]

Изображение
Roots II, Overgrown, 2005, Toned Gelatin-Silver Print, Edition of 45, $450

photo-eye | Derek Mohr American, b.1979

Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

Roots II, Toned Gelatin-Silver Print

Mercers Tree, 2005
Giant, 2005
Caster, 2005

Mossy, 2005
Study VI, 2003
Creek Life, 2005

http://www.photoeye.com/


Встреча с легендой.